تاریخچه ساک دستی تبلیغاتی

تاریخچه ساک دستی تبلیغاتی

اولین ایده تولید ساک دستی های تبلیغاتی

در سال 1886 یک روزنامه فروش به نام جاسپر میک برای همیشه محصولات تبلیغاتی را تغییر داد. میک یک روز کودکی را دید که کتاب هایش از دستش افتاد. او به این فکر کرد که چه میشد اگر کودکان ساک دستی هایی با چاپ پیام های تبلیغاتی با خود حمل کنند.

از آنجایی که میک در تجارت روزنامه کار می کرد ماشین های چاپ روی ساک دستی ها را داشت. او با دوستش صاحب فروشگاه cant well shoes صحبت کرد و او را متقاعد کرد که با او معامله کند. میک ساک دستی هایی با لوگوی cant well چاپ می کرد. سپس cant well ساک دستی ها را می خرید و به صورت رایگان در اختیار کودکانی قرار می داد که به فروشگاه کفش می آمدند. میک معتقد بود که این ساک دستی ها یادآوری بسیار قابل مشاهده و مکرر برای خرید کفش cant well ایجاد می کند.

این کمپین برای همه همراه با موفقیت بود. میک توانست تجارت خود را توسعه دهد، ساک دستی های تبلیغاتی توانستند فروش کفش های cant well را افزایش دهند و کودکان ساک دستی هایی دریافت کردند که حمل کتاب هایشان را آسان تر می کرد.

 

ساک دستی تبلیغاتی برند cant well

 

در دهه 1940 شرکت L.L.Bean از ساک دستی های با ابعاد بزرگ خود رو نمایی کرد. این ساک دستی ها به عنوان وسیله ای برای حمل یخ از ماشین به فیریزر استفاده می شدند.

در سال 1960 جنبش های درخواست تغییرات سیاسی و اجتماعی در ایالات متحده باعث شد مردم نظرات و فراخوان های خود را روی ساک دستی ها چاپ کنند. استفاده از آن ها برای افزایش آگاهی مردم بود.

از آن زمان به بعد ساک دستی ها نه تنها به یک رسانه تبلیغاتی بلکه به یک وسیله ی ابراز وجود تبدیل شدند.

 

ساک دستی با چاپ پیام های اجتماعی

 

در سال 1980 یک کتاب فروشی در شهر نیویورک شروع به تولید ساک دستی با چاپ لوگو، آدرس و شعار های مربوط به کتاب کرد و در اختیار مشتریان خود قرار داد.

تحقیقات نشان می دهد ساک دستی ها بیشتر ازهر محصول تبلیغاتی دیگری بر افراد تاثیر ایجاد می کنند.

 

ساک دستی های تبلیغاتی امروزی

 

ساک دستی ها در گذشته از جنس کنف، چرم، پارچه و … ساخته می شدند. اما اگر نگاهی به ساک دستی های داخل خانه خود بیندازیم، به احتمال زیاد آنها از پلی پروپیلن ساخته شدند. پلی پروپیلن از اواسط دهه 2000 به یک ماده رایج برای محصولات تبلیغاتی تبدیل شد.

از نظر اقتصادی ساک دستی های با ماده اولیه پلی پروپیلن یکی از کم هزینه ترین اقلام تبلیغاتی است. امروزه ساک دستی های از جنس پلی پروپیلن در رنگ ها، اندازه ها و طرح های مختلف قابل سفارش هستند و شما مشتریان عزیز می توانید از برند میلاد پاکت هر نوع ساک دستی مطابق سلیقه خود با چاپ دلخواه سفارش دهید و تبلیغ برند خود را شروع کنید.

 

ساک دستی از جنس پلی پروپیلن

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.